lauantai 17. tammikuuta 2015

Babyshower!

Mies oli viime viikonlopun Rukalla ystäviensä kanssa moottorikelkkailemassa, joten nappasin pikkuveljeni viikonlopuksi meille mun ja Aatun seuraksi. Lauantaina käytiin aamusta lenkillä ja tehtiin chilistä bataattisosekeittoa lounaaksi, kun äitini soitti että tulisivat isäpuoleni kanssa kahville siinä kolmen hujakoilla. Kolmen aikoihin soikin ovikello mutta mitä vielä!! Oven takana seisoikin lauma ihania naisia huutaen "YLLÄTYYS" ja tyrkkäsivät mut hetkeksi makuuhuoneeseen piiloon...
Hetken päästä sain vapautuksen tulla keittiöön, jossa odottikin ihana näky <3

Sain siskolta aivan mielettömän vaippakakun!

Tytöt olivat nähneet niin paljon vaivaa <3

Lahjoja! Ihania lahjoja!
Olin aivan häkeltynyt ja todella yllättynyt! :D Olen kokoajan miettinyt että kyllä varmasti aistin jotain mikäli meikäläiselle meinataan yllätys-vauvakutsut järjestää, että ei mua noin vain höynäytetä. Mutta jep, ei ollut pienintäkään käryä mikä siellä oven takana odotti :D Täydellinen yllätys siis!
Ihan mieletöntä miten paljon vaivaa nuo olivat nähneet ihan vain minua varten... oli lahjoja ja herkkuja vaikka millä mitalla! Ihana vaaleanpunainen juustokakku pinkeillä Converse-koristeilla, suklaakuorrutteisia vaahtokarkkeja, kinkkupiirakkaa, patonkia levitteillä, hedelmäsalaattia... ja niistä koristeista puhumattakaan! Saan olla niin ylpeä ja kiitollinen näistä tyypeistä, kiitos murut <3
Ilta kului kälättäen, kuten kuvitella saattaa :D oli pelejä ja leikkejä ja ihanaa yhdessä oloa, just sitä mitä olisin toivonutkin. 

Aivan huikea iltapäivä ja sitäkin huikeampi yllätys! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti